Tydligen fattar inte alla!!!!

Att jag faktiskt älskar min man och min familj......att det jag skriver om min familj gör jag med glimten i ögat! Varför skulle jag annars ha stannat i TRETTON ÅR! Om någon tar illa upp så ber jag så hemskt mycket om ursäkt! Om någon sedan anser att jag kritiserar dem, så kanske de skall ta åt sig av denna kritik!!!!!! Jag står för det jag skriver i denna blogg, även om det ibland inte är positivt!!!! Men när folk beter sig som idioter så får de faktiskt stå för det, och om någon tycker att jag är en idiot så får de tycka det!!!! Jag har fått stå ut med mycket skit i mitt liv av människor som har tyckt både det ena och det andra, om vad jag tycker och vad jag gör, så är det ännu en gång! Jag har insett vilka människor som är mina vänner, och vilka som inte är det, vilka som tycker men sällan tänker. Allting är inte alltid som det verkar vara! 

Jag är den jag är, tycker du inte om det så är det upp till dig! Tycker du inte om det jag skriver så ska du inte läsa! Anledningen till att jag började blogga var att ingen människa i dagens samhälle varken har tid eller lust att lyssna på vad människor har att säga! Sopa rent under din egen matta innan du börjar rota under min! Säg inte till mig hur jag skall leva mitt liv....för jag har aldrig sagt åt dig hur du skall leva ditt, trots att jag många gånger skulle velat det! Jag vet i skrivandets stund att helvetet kommer bryta löst på grund av detta inlägg, men det kanske är på tiden att man rensar luften. Jag fixar inte HYCKLERI!

Jag har tydligen hängt ut min familj i denna blogg, och uppfattas som dum, elak och gnällig! Jag skriver tydligen om min man som om han vore en byfåne!!! Till detta skall jag bara säga att jag visar ALLA mina inlägg för min man...särskilt de som handlar om honom!!! IRONI kallas det! Han förstår...och skrattar. Det kallas självdistans! Han vet att jag älskar honom, och att jag uppskattar allt i mitt liv. Det jag har gjort fel är tydligen att ta för givet att alla vet hur mycket jag älskar min familj och hur tacksam jag är för allt!

Jag får ofta höra allt som jag gör fel.....men aldrig något om det jag gör rätt, vilket uppenbarligen inte existerar! Jag fick ett brev som förstörde hela min långlediga påsk, men jag skall ju alltid vara positiv!

Så glad påsk och tack för att jag fick veta hur jävla usel jag är som människa! Men det har jag ju vetat hela mitt liv...so what's new??

Kommentarer
Postat av: Therese

Va??? Vad har hänt? Jag har aldrig uppfattat det du skriver som negativt. Vad är det för idiot som har yttrat sig på ett sätt som får dig att känna så här? Släkting? Idiotiskt... Jag håller på dig. Skriv vad du vill- det är din blogg. Att du älskar din familj går inte att ta miste på...det lovar jag. Kram

2008-03-21 @ 14:17:17
URL: http://tezet.blogg.se
Postat av: Helena

hmmm visst ska man kunna skriva vad man vill i sin blogg. Det är ju desstuom väldigt tydligt att det inte är frågan om att hänga ut någon i din blogg. Det jag har läst om din familj har bara varit sån som fått mig att dra på smilbanden. Men det finns människor som inte förstår utan väljer att se allt ur ett negativt perspektiv. Trist attityd. Och så tråkigt! Fortsätt att skriva som du gör. Och han version 1.2 som du just nu har fått hemma verkar ju väldigt rar. Köper blommor och allt! Kram

2008-03-21 @ 14:57:41
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Titti

Ähh, ta inte åt dig! Rensa bort sånna negativa människor från din omgivning bara, spelar ingen roll om det är ytliga bekanta eller någon nära. Dom som tar så mycket energi ska bort, bort, bort!
Hoppas du och din familj kan få en mysig påsk iallafall!
Kram

2008-03-21 @ 15:17:37
URL: http://dagarimittliv.blogg.se
Postat av: Annika (pallo)

YOU GO GIRL!
Kul att få läsa om ditt liv och se att du fortfarande är samma underbara person! =)
Tänk att det alltid ska finnas ngn som ska förstöra sånt som är roligt.. Skit i dom!
Kram

2008-03-21 @ 16:31:32
Postat av: Satu

Heeej Annika! Vad kul att höra från dig! Tack för komplimangen och kul att det faktiskt finns folk som fattar ;-) Kram

2008-03-21 @ 16:40:55
URL: http://mammasatu.blogg.se
Postat av: Yasmine

Men åååååå, dessa energitjuvar, fota dom långt åt H*vete där dom hör hemma, dom e inte värda din energi, den kan du göra så mkt roligare saker med, såsom förgylla alla oss läsares tillvaro :) Att du sätter din familj högst o främst är det ingen som tvivlar på men herre gud om man inte kan skratta åt sej själv kan man ju inte skratta åt nått annat heller (säger hon som jämt skrattar åt sej själv).
Ha en underbar påsk o d där brevet ... tycker jag du ska elda upp :)

2008-03-21 @ 18:10:26
URL: http://galenmama.babyblogg.se
Postat av: ullisen

ojs! har inte läst din blogg länge alls så jag har inte så mycket kött på benen nu, men jag säger ändå: om nån kastar dynga så är det säkert från egen stack. stå på dig! - å skulle det vara så att jag hittar nåt hos dig som jag inte gillar så hör jag av mig och dementerar ovanstående :)

2008-03-21 @ 20:37:12
URL: http://akirllu.blogg.se
Postat av: Britt-Marie

Men, jösses!!!! Den kommentar du skriver om säger mer om den person som skrivit den än om dig!!!! Det måste vara en riktigt "fattig" människa! Har någon missat all den kärlek till din familj som finns med i varje inlägg - oavsett vad du skriver om - så är det bara att rekommendera annan läsning! Tack snälla Satu för att du delar med dig av dina tankar och funderingar runt livet i både stort och smått - och sättet du gör det på! Kram från Britt-Marie

2008-03-22 @ 08:26:09
Postat av: Satu Igen

Ååååhh, tack Britt-Marie, det värmde! Kram

2008-03-22 @ 09:18:56
Postat av: monica

Vad r det för idiot som skrivit ngt dumt brev?? Jag känner inte dig men av det jag har läst i din blogg så har jag förstått att du älskar din familj, och att du ironiskt skrivit om din man som fått mig att ramla av stolen här hemma av skratt.. Skit i den som skrivit brevet, den personen verkar inte vet vad hon/han talar om..

2008-03-22 @ 09:35:36
URL: http://monni81.blogg.se
Postat av: Petra

Världen är full av idioter.. Stå på dig! =)

2008-03-22 @ 10:51:28
URL: http://iconfess.blogg.se
Postat av: ullisen

du verkar vara en starkis! way to go!!

jag är nog som du: är noga med att bara skriva sånt jag kan försvara. har haft en hantverkshistoria (min) som jag kommenterat här. det tog lång tid innan jag mumlade hans namn. det bästa med att ha ryggen fri är ju den goda sömnen - å jag orkar inte lägga energi på andras sömn!

styrkerkramar och påskpussar skickas till dig och hela din familj!

2008-03-22 @ 17:23:45
Postat av: ullisen

"alla är (bara) sitt eget samvete skyldigt" brukar jag säga. ang iittala; apselut!!

glad påsk!

2008-03-22 @ 18:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0