Hata Hockey

Visst är det väl underligt... att jag som inte är det minsta intresserad av hockey kan bli så in i h-vete förbannad när Finland förlorar mot Ryssland!! Som jag tidigare nämnt är jag en ruskigt dålig förlorare... så när Ryssland ledde med 2-0 gav jag upp! Att sedan förnedringen för min finska själ blev total när Ryssland vann med ett resultat som jag inte ens tänker nämna, ska vi inte ens tala om!

J*vla ryssar..... räckte det inte med att de tog Karelen!!!!! Stryk ska de ha!!!

Det är konstigt.... jag blev svensk medborgare för några år sedan.... och är född och uppvuxen i Sverige.... men mitt hjärta är finskt.... och jag hoppas innerligt att Finland vinner mot Sverige när de spelar om bronset.

Kommentarer
Postat av: Therese

Det kan du ju hoppas på...men du får ingen support från vårt hus;)

2008-05-17 @ 09:44:09
URL: http://tezet.blogg.se
Postat av: Kotteby

Hockey! Bläh. Eller snarare...
Idrott överlag. Bläh!

Men whatta hell. Heja Finland!

2008-05-17 @ 15:56:55
URL: http://kotteby.blogg.se
Postat av: Titti

Lite som jag som halvdansk känner för danmark (och skåne) då, eller så är det mest för att reta D kanske, jag vet inte riktigt ;o)

2008-05-18 @ 07:50:48
Postat av: ullrika

usch. qvissling! - fast på ett sött vis :)

väljer som du ser att inte kommentera (eller själv blogga om) den brutala överkörningen i Kanada. usch igen. men... [jag är inte svårsint!] grattis då...

2008-05-18 @ 14:17:59
URL: http://akirllu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0