Sandstrand...

...har vi här hemma i hallen! Fast inte länge till :-) I dag är det min lediga dag.... och då är det städtanten Satu som ska yra runt här hemma! Trött och snorig som jag är så kommer det väl sluta med att jag ligger i hammocken ute på altanen och läser en bok istället ;-)

Senare i dag ska lillan på 4-års besiktning. Det innefattar ett syntest bland annat! Givetvis kommer vi gå från BVC stolta, som vanligt, över hur intelligent och välartad vår lilla prinsessa är Hon har impat på sköterskan vid varje besiktning och vi har konstaterat att vi har avlat fram en kvinnlig Einstein ;-)

Min pappa berättade idag om när han körde lillan till dagis i går morse. Han hade sagt till henne att det var sista dagen hon fick åka i just den bilen eftersom han hade köpt en ny. Hon började då fråga honom om vad det var för bil och om den såg ut ungefär som våran V70! Jooo, sade han och förklarade att det var en kombi fast ett annat märke. Vilket märke är det då? Undrade hon givetvis, och han förklarade att det var en Mercedes :-) Han skrattade när han berättade detta för mig och tyckte att hur många fyraåriga tjejer kan man ha denna diskussion med!?!

Kommentarer
Postat av: hannistyle

hoppas du får en trevlig dag =)

2008-05-08 @ 09:44:26
URL: http://hannistyle.blogg.se
Postat av: Titti

Mina barn är också sådär otroligt intelligenta och rediga, tycker synd om många andra föräldrar som inte har lika välartade barn som vi! ;o)

2008-05-08 @ 11:27:05
Postat av: Helena

Då är vi tre då!!

2008-05-08 @ 18:48:53
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, ja det har du rätt i. Våra små superbrains!

2008-05-09 @ 08:32:57
Postat av: Hanna

Ah men det är då det är som roligast att dammsuga! När halva sandlådan ligger innanför dörren, då rasslar det
sådär roligt i röret på dammsugaren ;D haha.. jag behöver väl inte ens förklara hur ofta jag anväder den? :P

2008-05-10 @ 10:40:09
URL: http://njorun.blogg.se
Postat av: Petra

Kan du inte komma hit och städa lite också?! ;-)

2008-05-13 @ 10:39:19
URL: http://iconfess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0