Fars dag!

En rätt bra söndag har det varit idag... jag har fått städat, tvättat, bjudit på farsdag-middag, bloggat lite och möblerat om i det svarta hålet (min handväska)... och klockan är inte ens sju! Det innebär att jag hinner med att träna, duscha och kolla på film också.... fan vad gött!

Det där med handväskor är ett mysterium.... hur jag än organiserar och strukturerar upp innehållet, så hittar jag aldrig det jag ska ha! Sakerna försvinner in i en annan dimension när man behöver dem, för att helt plötsligt dyka upp igen när man minst anar det... ungefär som maken när det vankas städning ;-)

Näpp... nu måste jag träna!

Ha den äran på farsdag önskar jag alla pappor därute i cyberspace..... och extra mycket till min egen far :-)

Kommentarer
Postat av: gladulle

Smart ide att kopiera innan man publicerar. Nä men är din make lika dan det måste vara något i den manliga genen.

2008-11-09 @ 19:27:03
URL: http://gladafamiljens.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej! Tack för ditt inlägg på min blogg och jättekul att du länkar mig! Känner mig hedrad!



2008-11-10 @ 12:26:40
URL: http://meanwhilesomewhereelse.blogg.se/
Postat av: Mli

Handväskor, en kvinnas eviga mysterium. Min kallas för lattjolajbanlådan, man vet liksom inte vad man kan hitta i alla skrymslen och vrår. Kortlekar, skruvmejslar, en gammal drinkpinne, you name it I have it!

2008-11-10 @ 16:16:58
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0