Prickar!

Att det aldrig slår fel.... så fort jag nämner något om att lillan har varit frisk bra länge nu, så blir hon sjuk! För en stund sedan pratade jag med min svägerska i telefon och nämnde att vi har varit väldigt förskonade från sjukdomar den här hösten, jämfört med tidigare år.... peppar peppar... och vips så har hon fått vattkoppor! Hur skumt som helst, så fort jag nämner det blir hon sjuk.....

Nu står hon och säger att hennes dagiskompisar minsann har visat sina vattkoppor för henne när hon varit på dagis.... eehhh... jag väljer att ignorera den lilla berättelsen och konstaterar faktum..... det var på tiden! Skönt att det kommer när hon fortfarande är liten :-)

Hihi... hon ser rolig ut.... min lilla prickigkorv!


Kommentarer
Postat av: Lynette

Var bor du????

Vi kommer på direkten!!!

Varken jag (!) eller minstingen har haft det.

Hoppas att jag är immun för jag har varit i kontakt med ´det JÄTTEmånga ggr och klarat mej.

lite för bra för att va sant att va immun men hoppas kan man ju:=)

Men det vore skönt om den lilla fick det så är det gjort liksom.

2008-11-12 @ 20:11:48
URL: http://praktmorsorna.blogg.se/
Postat av: J

Njae jag måste ju varit vaken, men det är inget jag minns..



Haha vilken sadist du är =P Hon kmr ju gå igenom helvetet de närmsta dagarna =D

2008-11-12 @ 20:21:15
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: ullrika

usch då. tur att du ser det positivt. och nån gång ska det ju komma. förmodligen. själv fick jag vattkoppor när jag var tjugoett. såg ut som en tonåring igen. "finnar" i hela ansiktet... men kliade gjorde det ju. funderade ett tag på ugnsvantsknepet. ska funka bra säger dom?

2008-11-16 @ 01:29:36
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0