Perspektiv

November månad är verkligen den värsta månaden av alla! Jag kämpar verkligen med att hålla humöret uppe, men det är svårt, och vissa stunder är det riktigt mörkt både ute och inne! Att då försöka få perspektiv på tillvaron är lättare sagt än gjort.... men.... jag har ju det bra! Alla har ju givetvis rätt att tycka synd om sig själva, men ibland är det ändå bra att få sig en tankeställare. När jag snubblade över denna blogg fick jag mig en ordentlig sådan.... det finns människor som verkligen kämpar varje dag, och det är på liv eller död! Det ger mig inte något ljus i mörkret, men det ger mig perspektiv på tillvaron!


Kommentarer
Postat av: Therese

Sant...

2008-11-25 @ 09:22:06
Postat av: Honung

Perspektiv... Det behövde jag.

2008-11-25 @ 19:14:16
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: ullrika

jag har också snubblat in på den bloggen. lätt att gnälla när man har det rätt bra... men å andra sidan [å detta brukar jag tjat om] om jag mår kasst hjälper det ju inte mig att det finns såna som har det sämre...



krams till dig iaf. om du är lite deppig!



å du. ge ungen en bildrörsTV i julklapp. en 32". går att få rätt billigt :)

2008-11-25 @ 22:57:04
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: S@tu

Ullrika: Han har ju redan en bildrörs-tv 32"... och en massa annat krafs :-) Han är bara bortskämd... han var ju trots allt ensambarn i åtta år, och det har satt sina spår ;-)

2008-11-25 @ 23:20:35
Postat av: ullrika

attans. jag som tänkte lite med hornen där...



och attans igen. ytterligare ett minus i kanten på "ensambarn"... mjau... :(

2008-11-26 @ 11:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0