Söndag = blä! Thailand = blä!

Jag  gillar inte söndagar.... jag vet egentligen inte varför, men faktum kvarstår..... söndagar är blä! Just denna söndag är ännu mer blä eftersom delar av vårt "kollektiv" ska åka till Thailand.... och vara borta i två veckor :-(

.... men vi är inte bittra.... näe.... inte alls..... vem vill åka till Thailand liksom..... gigantiska insekter..... mikroskopiska mördarmaneter..... hepatit..... monsunregn...... turistdiarré..... prostitution (ja ja... alla tycker inte att det är något negativt..... men jag gör det) ...... sand i skorna.... sand i alla kroppsöppningar.... sand i sängen.... jätteödlor som härjar fritt..... galna elefanter.... ständig rötmånad..... sår som inte läker.....

fan..... är det någon som kan komma på något mer negativt..... snälla..... det måste räcka i två veckor!!

Jag har även delegerat flygplats-skjutsandet till maken.... för annars skulle någon få hämta mig från Landvetter efter att jag har brutit ihop och grinat "The Ugly Cry"..... jag fixar inte avsked.... jag börjar gråta för att jag inte vill det.... och då blir jag så stressad över att jag inte får börja gråta...... och då blir det helt plötsligt en sån stor sak att fördämningarna brister..... och då tycker folk synd om en och tittar sådär medlidande på en..... och då grinar jag ju ännu mer..... suck.... jag är fan störd!!

.... och hallå.... jag behöver väl inte tillägga att det negativa är till för mig som inte har råd att åka till det där vidriga landet ..... och ska sitta här med höststormarna vinandes i öronen...... inte för thailandsresenärerna.... för om jag måste påpeka det så är ni ju tröga..... och jag kan ju lugnt intyga att det negativa inte biter på de lyckliga tu..... jag har försökt.... och de har inte avbokat än....

;-)

Ps. Till Therese med sambo..... snyft..... jag kommer saaaaakna eeeer..... snörvel..... böööööööl. Ds.

Kommentarer
Postat av: Lynette

Nu ska du inte vara bitter och missunnsam:=)

Det är jag aldrig (JOOO på allt möjligt)

En viss Susan ska snart åka till Egypten(!)

Kanske inte mitt resmål men ändå....

2008-11-02 @ 11:51:17
URL: http://praktmorsorna.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Sv: Tack! Kram

2008-11-02 @ 14:07:53
Postat av: Titti

Tänk att sitta instängd på ett plan i tio timmar, vitlöksluktande gubbe brevid och skrikiga barn bakom.... Fattig är man när man kommer hem också.... Äcklig mat och så ska man inte äta glassen... giftiga djur...fattiga barns stora ögon som ska förfölja dig i drömmarna... Nä, det är så bra här hemma!

2008-11-03 @ 07:43:55
Postat av: Kotteby

Usch...

Thailand. Men vill åka dit, liksom.

Hellre går jag här i 3 grdaer med halsduk och vantar och skrapar bilen. Och sedan huttrar hela vägen till dagis.



Att det tar 45 minuter att klä barnen är kul.

Det gör jag hellre än att ligga vid en poolkant i Thailand.



Det är säkert!

2008-11-03 @ 10:13:10
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0