Vadå ledig?

Hur mycket tvätt kan det finnas här egentligen.... den tar ju aldrig slut! Alltså att kalla måndagar för min lediga dag känns inte speciellt verklighetsförankrat, eftersom jag knappt hinner sätta mig ner förrän det är något som ska göras. Jag hade behövt klonas ett par gånger för att hinna med allt viktigt...... som att blogga ;-)

Egentligen vill jag bara gå och lägga mig, för jag har sovit oroligt i några nätter nu och drömmer bara en massa konstigt..... och att det haglar på tvären titt som tätt varenda jävla natt gör ju inte saken bättre.... gäsp! Någon som kan vara barnvakt så jag kan sova??? Hohooo...... någon...... nähä, tänkte väl det!

Kommentarer
Postat av: ullrika

i natt var det ju helt galet med regn. kändes som gudrun kommit tillbaka...



annars har jag samma problem som du. är skittrött, men kan sen ändå inte sova. ehum. njo. att jag inte kan somna ikväll KAN ju ha lite att göra med att jag sitter här och inte ligger i min säng.. men ändå. liksom.

2008-10-27 @ 22:10:16
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: S@tu

Jamen precis... här sitter man trots att det egentligen är läggdags :-) Så egentligen ska jag inte klaga på att jag är trött.... fast haglandet kan jag ju inte göra något åt... förutom att använda öronproppar då :-)

2008-10-27 @ 22:17:54
URL: http://mammasatu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0