Ajsomfan!!

Att köra en skruvmejsel in i tummen gör ont..... att köra den nästan ända in i benmärgen gör så ont att jag nästan kräks......sen att tant Agda, som äger bågen jag skruvar i, har lämnat DNA-rester på den är jättejävlaräckelpäck! Vetskapen om att en främmande människas hudavlagringar har kommit in i mitt blodomlopp en aning läskigt!

Varför är det alltid när man skruvar i en smutsig båge som man kör mejseln i fingret??
Varför gör inte människor rent sina bågar??

Not. Agda heter egentligen något annat..... och är egentligen en man.....


Kommentarer
Postat av: Lynette

Hej, kul med nya läsare.

Ska ta mej en sväng här också.

Tack för tipset förresten..smart.

Fast det kunde jag ju redan ..NOT.

2008-09-11 @ 22:15:32
URL: http://praktmorsorna.blogg.se/
Postat av: Titti

Bläh! Hade nått sånt hänt på mitt jobb hade jag sprungit tíll infektionmottagningen och tagit en massa prover! Usch. Hoppas du inte får malaria eller nått annat konstigt nu!

2008-09-13 @ 07:48:36
Postat av: ME&MY

vad jobbar du med, knutta?

2008-09-13 @ 18:55:33
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0