Baka, baka liten kaka...

Idag är en sådan dag som jag egentligen skulle vilja tillbringa utomhus med den nya kameran, men mitt huvud har inte riktigt samma åsikt om detta! Har en molande värk i pannan som förmodligen är en begynnande bihåleinflammation.... och jag som trodde att jag var färdig med snorandet! Vid det här laget tror jag att snoret har börjat gå över i hjärnsubstans....... och det skulle vara trevligt att få behålla det lilla jag har kvar :-/ Nåväl...... förhoppningsvis försvinner skiten med nasonex, voltaren och vila :-)

Rastlös som jag är så blir det förmodligen mycket bakande idag..... med lite dåligt samvete eftersom varken jag eller maken borde stoppa i oss onyttigheter! Jag kan hålla mig borta från godsakerna men inte gubben min ;-) I allafall så blir det blåbärspaj, som jag faktiskt ska unna mig lite av, och antagligen även muffins med glasyr...... och kanske sockerkaka...... och något bröd! Att baka är faktiskt väldigt roligt, och det är allför sällan jag har tid att göra det. Så det kanske inte är såååå hemskt att jag inte hasar mig ut....... fast jag kanske ska ta en långpromenad...... eller.....

.... meh.... jag skulle ju vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0