Ett tips...

.... till alla amatörinredare där ute :-) Denna hemsida använde jag mig till viss del av när jag skulle inreda vårt badrum. Det är svårt att få en bild av helhetsintrycket, med färgsättning och stukturer, när man ska planera ett badrum, för det är ju inte direkt så att man bara kan sätta nytt kakel om man inte blir nöjd :-/ Man måste dock registrera sig som medlem på hemsidan för att kunna utnyttja inredningsverktyget, men de är seriösa så det har inte genererat några problem för mig iallafall.

Klicka på bilden så kommer du till Room328

Kommentarer
Postat av: Titti

Tack för tipset, där kan vi ha mkt kul! D har fått en ny idé nu, nämligen använda en del av vardagsrummet och därmed kunna få plats med allt vi vill! Får se vad som händer... Kram

2008-09-22 @ 11:29:38
Postat av: Lynette

Tackar, den lägger vi på favoriter så länge.

Skadar inte med lite hjälp.

2008-09-22 @ 19:19:26
URL: http://praktmorsorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0