Jag är inte bitter!

Alla medlemmar i vår familj har varsitt rum.... förutom jag.... och nej tvättstugan räknas inte!!!! Trots att alla har ett eget rum.... förutom jag.... så ska ni inte inbilla er att deras saker stannar där..... näpp..... för de sprids över hela huset! För tillfället står det en radiostyrd bensindriven bil på köksbordet...... isärplockad i atomer (den är makens) och på vardagsrumsbordet ligger dotterns dockor med tillbehör! I en av fotöljerna ligger sonens laptop.... och här går jag och plockar undan efter alla!

Men jag är inte bitter.... näe.... faktiskt inte.... inte det minsta! Det enda som behövs är en riktigt stor sopsäck och sen åker allt till tippen! Hejdååå..... byebye..... farväl..... vila i frid alla saker..... det är ingen som kommer sakna er :-) 

Mooaaaahahahahahahaaaaaa!

Kommentarer
Postat av: >Titti

Haha, jag behöver lära mig ett och annat!

2008-09-29 @ 19:05:43
Postat av: Lynette

Hmmm låter som jag.

2008-09-29 @ 22:08:53
URL: http://praktmorsorna.blogg.se/
Postat av: Mina

hahaha, ja du, vi är visst ganska lika du o jag!

2008-09-30 @ 12:47:32
URL: http://mina3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0