Mina vänner!

Genom livet har jag haft många vänner som kommit och gått av diverse olika anledningar..... men det finns några som funnits länge..... och som jag aldrig kommer släppa taget om! Det är vänner som man vet alltid finns där.... men som man umgås alldeles för sällan med. Det är svårt att pussla ihop allt tidsmässigt så att man kan träffas..... men när man väl gör det så känns det alltid helt naturligt, inte ansträngt och svårpratat! Även om man inte hör av sig eller träffas varje vecka så tar ingen av oss illa vid sig..... för vi vet var vi har varandra :-)

I går pratade jag med en av dessa vänner..... och hon var jätteledsen :-( Hon har fått sin beskärda del av svårigheter så det räcker och blir över..... och jag blir alltid lika ledsen när hon har det jobbigt.... för hon är en av de mest osjälviska och omtänksamma människor jag träffat. Hade jag kunnat, så skulle jag sett till att hon slapp allt jobbigt för resten av livet.

Så till dig min vän.....
När en närstående försvinner för alltid spelar det ingen roll vilka misstag han eller hon har begått, eller hur de har valt att leva sitt liv..... för i slutändan är resultatet det samma..... de är borta för alltid...... och det är de fina minnena som ska finnas kvar.... inga "om" eller "men".....

Kommentarer
Postat av: Lynette

Ok om vi länkar till dej??

2008-09-12 @ 21:30:19
URL: http://praktmorsorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0