NakenfisYoga!

Helt seriöst.... jag kollade en stund på Outsiders idag (på femman om ni undrar) och det handlade om människor som tycker om att gå omkring nakna! Visst, det kan jag köpa.... det är ju i det tillståndet vi kommer till denna värld, och om någon tycker det är trevligt att gå omkring spritt språngande så är det upp till dem! Men..... att gå på nakenYoga-kurs verkar faktiskt vara en smula obehagligt...... för de poser som man skall inta, anser jag vara hyfsat vulgära i påklätt tillstånd...... hur i hela Hälsingland fixar de att stirra in i någons akterparti när denne inte har en tråd på kroppen :-|

    
 
Jag tänker iallafall inte prova på nakenyoga!

Kommentarer
Postat av: Susan

Be till gud att det inte finns hanar på yogan och resterande inte slösar på vax eller hyveln, men ändå, som sagt...Sen åker man hem med sin näckande träningskompis och tar en tekopp, helt naturligt avspänt, eller?

2008-09-22 @ 23:41:36
URL: http://praktmorsorna.blogg.se/
Postat av: Tittii

Jag har fullt sjå att förstå hur människorna i byn D´age kunde sköta affärer och restauranger dit det bara kommer nakna människor. Är det inte lite ohygiensikt? Naken i en livsmedelsaffär? Undrar vad dom säger på Ica Maxi om jag travar in naken där idag? Ska jag prova? ;o)

2008-09-23 @ 06:28:36
Postat av: Therese

Nä, det är inget för mig heller... OK med en naken kropp men man behöver ju inte exponera kroppsöppningar i onödan...?!

2008-09-23 @ 09:07:11
Postat av: Susan

Tack för de kloka orden, precis sånt man vill höra! Mormor&morfar har inte vågat yttra sig än :) och det är ju bara en månad. Kanske verkade konstigt att min man inte tyckte och jag bestämde men han är hennes plastpappa så det är jag som har sista ordet där. Tack i gen!

2008-09-23 @ 14:16:40
URL: http://praktmorsorna.blogg.se/
Postat av: Susan

Åh fy vad hemskt med flygresan fr. Turkiet, nästan läge att bli religiös då elr? Puh!

2008-09-23 @ 16:47:50
URL: http://praktmorsorna.blogg.se/
Postat av: ME&MY

jag såg oxå lite av programmet, de är vrickade hela bunten...hemma i sin lägenhet, fine! Men f*n, va ska dom vädra pitten ute för?hujedamej!

2008-09-23 @ 17:28:39
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0