Pimpa min tvättstuga!

Vi har ju byggt vårt hus själva..... från grunden..... jaja, i vilket fall så har vi under några år färdigställt allt i mån av tid..... men vi har tvättstugan kvar, eller mammas rum som lillan kallar det! Nu känner vi dock att det är dags att göra något åt saken..... så vår fredagkväll har gått åt till att göra ritningar på hur det ska se ut...... och jag tror att det kommer bli riktigt bra :-) Något som jag väldigt gärna hade velat ha i min tvättstuga, vi kan kalla det min våta dröm, är en ny tvättmaskin och torktumlare..... och om jag får köpa dem så ska jag tvätta utan att gnälla om det :-)

Kära bloggläsare...... möt tvättmaskinen i min dröm...... aaaaaahhhhhhh :-)



Kommentarer
Postat av: Therese

Den var ju faktiskt skitsnygg (trodde aldrig jag skulle säga det om en tvättmaskin). Hoppas dock att du slipper det där pipandet som den nuvarande alstrar när den är klar... du vet det där ljudet som du för längesedan stängt av vägen till dina öron för;) kram och ses/hörs imorgon

2008-09-13 @ 00:14:17
URL: http://tezet.blogg.se/
Postat av: Titti

Mammas rum... vad snällt att du fått ett alldeles eget krypin! Men det var en snygg maskin, vad mycket roligare att tvätta då!

2008-09-13 @ 07:50:19
Postat av: Kotteby

Sicken fet jävel!!!

Wow.



Min farsa köpte en konstig historia som tvättar. Och när den är klar, så börjar samma maskin också torktumla. Han var så stolt över att man inte behövde stanna hemma när man tvättade.



Detta fick jag höra ofta.



Tills jag hörde (på omvägar såklart) att farsgubben tvättat några plagg som definitivt inte var torktumlarvänliga, och maskinen tumlade dessa.



Maskinen vart inte så cool längre när han glömt trycka bort tumlingen vid just den maskinen tvätt.



2008-09-13 @ 18:03:55
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: ME&MY

jäklar, tänk att man kan gå igång på en tvättmaskin..

jag gör det när jag såg bilden!=P

2008-09-13 @ 18:49:09
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: ullrika

snygg! jo. men miele is da shit när det gäller tvättisar (trust me, jag har testat många!). dom har en del snyggingar också. som kostar typ artontusen för tvättmaskin och tumlare. styck. alltså.



måste bara fråga: var tvättar ni nu om ni inte har nån tvättstuga? hos grannen? :)

2008-09-15 @ 20:39:45
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0