Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Therese att tycka till om höstens mode och trender! Nu är ju inte jag någon Fashionista, men någon form av åsikt har man ju alltid :-) Så här kommer det:

1) Spets- Hmmm... njae! På underkläder är det ok, och eventuellt någon liten detalj på ett klädesplagg....

2) Höga Stövlar-
Jättegärna :-) Skulle haft stövlar året runt om det funkade.... men de måste vara välgjorda i bra material, annars kan det kvitta!

3) Vadlånga kjolar-
Det beror ju lite på.... handlar ju lite om hur modellen ser ut, jag utesluter inget så länge det klär mig.

4) Baggy jeans-
Snyggt, men ingen bra modell på mig.

5) Det dressade modet-
Jag gillar det skarpt.... och det vet jag fler som gör ;-)

6) Halvöppna skortyp håliga skor-
Allting är relativt, inget jag gillar när det är snöslask.... men en varm sommardag funkar det ju bra.

7) Kilklackar-
Gärna... men de finns ju i lite olika varianter, och mycket hänger ju på hur resten av skon ser ut! 

8) Capen-
....... kan Stålmannen behålla för sig själv :-)

9) Leopardmönstrat-
Näpp, inget för mig!

10) Kappor i glada färger-
Det beror på vad som räknas som en glad färg..... har köpt en lila..... men jag vete sjutton om jag som älskar svart någnsin kommer att förlika mig med den :-/

11) Rutigt-
Rent generellt så kommer jag inte överens med rutor.... men även här måste man ju påpeka att det handlar om helheten.

12) Väst-
Jomen flytväst måste man ju faktiskt ha ;-) Äh, den var ju inte ens rolig..... jaja...... västar som ytterplagg är snyggt på rätt kroppsform..... men inte på mig!

13) Hatt och andra huvudbonader-
Har jag nog aldrig på mig...... tar ju inte ens på mig mössa på vintern..... jag har en massa hår, det räcker! Fast jag tycker att det kan vara snyggt med hatt på rätt huvudform..... men de Brittiska hiskeliga kreationerna klär inte någon..... inte ens kungligheterna!

Jag i min tur utmanar..... Kotteby...... Me&My..... och Praktmorsorna :-)


Kommentarer
Postat av: Lynette & Susan

Taget!!

2008-09-14 @ 19:09:40
URL: http://praktmorsorna.blogg.se/
Postat av: sophie

hej! var med i min insamling till läkare utan gränser i min blogg! =)

2008-09-14 @ 23:36:20
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0