Ikväll blir det U2 :-)

Wohoooo.... solen strålar i Göteborg idag, så otroligt passande med tanke på kvällens aktiviteter! Helt seriöst så är jag grymt nervös inför ikväll.... men samtidigt så jäkla lycklig. För längesedan såg jag en konsert med U2 på tv..... och då lovade jag mig själv att jag någon gång i mitt liv skulle gå på någon av deras konserter..... och ikväll skall detta äntligen bli verklighet. Alltså de är ju helt jävla grymma live.... och då har jag bara sett det på Tv och YouTube!

Jag kommer förmodligen ha ständig ståpäls ikväll :-)




:-)

Kommentarer
Postat av: Therese

Yääääääääääääääääääääääääää

2009-08-01 @ 11:59:46
URL: http://zeldasmatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0