Regn, regn, regn....

....och så har dagen sett ut. Fast jag jobbar ju så mig kvittar det :-) Imorgon är jag ledig, och ska städa.... sååå jättejävlakul! Fast det finns värre saker..... som att kräkas.... eller ha ont.... eller något.... typ!!

I vilket fall så måste jag bara nämna artikeln i Aftonbladet igår som handlade om hur man skulle förlänga semesterkänslan. Alltså nån viktigpetter (typ stressforskare=jävla glidare) tyckte att man skulle gå tidigare från jobbet, och börja mitt i veckan efter semestern, för att få en förlängd semesterkänsla!! Aaaaa..... eller huuuur!!! Så skulle man också ta det lugnt på jobbet, och inte ta på sig för många uppgifter och blablablablabla....

Ursäkta mig.... men alla jävla människor har inte flextid och kan komma och gå när det behagar på sin arbetsplats..... nä.... och att säga till chefen att "Nä, hörru.... jag tar det lite lugnt idag för att förlänga semesterkänslan vettu", är kanske inte stans bästa sätt att göra sig populär på jobbet. Det är ju faktiskt någon annan som får göra det jag skulle gjort i så fall!!

Stressforskare My Ass.... han skulle behöva uppleva ett jobb där man faktiskt stressar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0