Flyttkaos!

Jag sitter inklämd mellan matbordet och en massa flyttkartonger och bloggar... och dricker Bacardi Razz och julmust... en helt okej kombination förvånande nog. Det flyter omkring istappar i blodet för tillfället... därav mitt alkoholdrickande... fy faan vad jag fryser!!

Flyttgubbarna har varit här idag med vårt jättelass... och vi har haft öppet dörren hela dagen... därav istapparna... hutter... men med lite sprit och mat i kroppen ska det nog bli människa av mig igen. Nu förstår jag ju varför de dricker så mycket Vodka i Ryssland... så jag bör nog rota fram mina varma kläder. De ligger ju någonstans bland alla 200 flyttkartongerna.... bara till att börja leta då :-)

Kommentarer
Postat av: sofia

Du visste alltså var spriten fanns men inte var de varma kläderna är nerpackade... hmm... Det kan bli en lång vinter, dock ingen tvekan om att den blir rolig! ;) Skönt iaf att veta att ni kommit fram välbehållna. Kram!

2009-12-04 @ 22:06:33
Postat av: Tina

Krama om

2009-12-05 @ 23:19:30
Postat av: Therese

Känner du igen hunken? http://www.youtube.com/watch?v=jYBVDi2O1lo

2009-12-06 @ 16:32:15
URL: http://cazadora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0