Usch...

...jag är verkligen inte i fas med min kropp just nu... det värker i bihålorna och som vanligt utlöser det mina migränanfall. Uppackningen går låååångsamt... för jag vet inte var jag ska göra av allt... och det blir ju inte bättre av att jag är trött dygnet runt... och sover urkasst om nätterna... bläää!!

Det är inte roligt med alla måsten heller... diska, tvätta, laga mat, äta, städa, försöka elda i vedspisen... jag vill ju bara ut och promenera hela dagarna.... det är helt tokvackert ute, med all snö... 

...nä, nu skiter jag i hushållet och sticker ut med lillan :-) 

För övrigt så önskar jag mig en piga i julklapp...

Kommentarer
Postat av: cia

Hejsan

Såg ni mailet? Va fina bilderna blev sen besöket =) Hoppas det går bra med flyttlådorna osv. Vi hörs.

2009-12-16 @ 17:40:51
URL: http://kennelmoonlovers.blogspot.com
Postat av: Maja

Hoppas du piggar på dig. Typiskt när man har mycket att göra=( Och migränskiten har radar på det tror jag. Kommer som ett brev på posten typ. Du gör rätt i som rymmer med Lillan! Och det blir ju jul ändå=)

2009-12-16 @ 17:54:20
URL: http://hosmaja.blogspot.com
Postat av: Christer

Kom ner till Gbg så bjur vi på lite glögg...

Då glömmer du alla problem för en stund okså :-)



Lycka till..................

2009-12-16 @ 21:39:12
Postat av: ullisar

en piga? tjaa... varför inte? nu med avdragsgilla hushållsnära tjänster kan det apselut vara en idé. ska framföra den till Tomten!



under tiden, kryas dig stackare. och usch så trist med alla måste. men. man måste ju. väl? iaf förr eller senare. hellre senare - om jag får bestämma :)

2009-12-17 @ 00:09:39
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0