Reklam-musik del 2

Ja, jag fortsätter mitt frosseri i reklamvärldens musik-val. Det första klippet är en låt som jag har för mig att Sony Bravia hade i sin reklamfilm för nån TV... eller nåt :-) Det var i vilket fall reklamen där de kastade ut en massa färgglada bollar ned för gatorna i San Fransisco. Låten framfördes av José Gonzales och heter Heartbeats.... och nu hittade jag ju reklamfilmen med bollar och allt :-) Helt otroligt att någon kläckt denna fullkomligt hysteriska men roliga idé..... en av de bästa reklamfilmerna som gjorts.

 

Mitt andra klipp är en låt som Cubus har haft länge i sin reklam, men som även var med i en av Kill Bill filmerna. Gruppen heter Shivaree och har bara gjort en enda bra låt.... och det är denna :-) 

 

Kommentarer
Postat av: ME&MY

Den med bollarna är härlig!!

2009-02-09 @ 12:58:32
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0