Jobbar på egen hand!

I tisdags lyckades jag klösa mig själv i mitt inflammerade nagelband när jag skulle justera en båge (ni kanske minns gaffel-olyckan från i måndags, som orsakade inflammationen??). Ajsomfan! 

I går slog jag handen i en vass låd-kant vid två tillfällen.... vilket resulterade i blodvite.... och smärta!!

I dag borrade jag mig i fingret... och det sitter nog kvar små mikroskopiska metall-flisor i såret..... så det ska bli intressant att se hur det ser ut om några dagar!

Jag misstänker att allt detta beror på tabletterna jag fick mot mitt nackskott..... jag blir okoncentrerad helt enkelt!

Alltså vilket jävla moment 22 att behöva välja mellan ontsomfan i skulderbladet eller perforerade händer.... hmmm.... voine voine liksom? Till detta hör även det faktum att vi har flyttat in i vår nya fräscha verkstad..... m.a.o. har jag fått springa upp och ner för ett flertal trappor, bärandes på alla våra arbetsredskap! Så jag har helt enkelt inte haft varken tid eller möjlighet att ha ont någonstans.... det har bara varit till att jobba, jobba, jobba :-) 

Men shit vilken fin verkstad vi har!!! Jag lägger in lite bilder vid ett senare tillfälle så mina gamla kollegor kan avundas min nya lyxiga tillvaro ;-) 


Kommentarer
Postat av: Mina

ajajajaj.... måste göra jätteont!

2009-01-24 @ 23:06:06
URL: http://mina3.blogg.se/
Postat av: Emma Andersson

Hörru, du får ta det lite försiktigt! Var rädd om dina händer.



Kram!

2009-01-25 @ 17:16:50
Postat av: Johanna

stackars dig,pest eller kolera typ..

Var försiktig, hoppas ni har bra försäkringar där du jobbar?! Kram

2009-01-26 @ 10:11:15
URL: http://www.desbarrar.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0