Jomenvisst...

.... jag är vid liv, men jag har haft bättre dagar! Imorse klockan 06.30 ringde telefonen.... och innan vi hann reagera och lyfta luren hade han hunnit lägga på. Förmodligen var det en felringning eftersom ingen av oss kände igen namnet som tillhörde numret.... men ska man ringa någon på nyårsdagens morgon så får man fan se till att slå rätt nummer! Idiot! Jag funderar på att ringa honom vid fyra inatt och lägga på när han svarar..... och jag hoppas innerligt att han har barn som vaknar och vill gå upp då!

Att vi sedan har två internet-uppkopplingar (vi är flera hushåll som delar på dessa) som slocknar minst tio gånger per dag, har inte gjort mitt liv bättre! Vad som orsakar dessa problem har de systemansvariga datateknikerna inte kunnat klargöra, men de har några teorier. Skulle någon av dessa teorier visa sig stämma, kommer någon hitta sin nätverkskabel upptryckt i analen en vacker dag när solen går upp! Visar det sig att problemen kvarstår trots detta, kommer jag att skaffa en egen uppkoppling som ingen annan kommer att få använda....  

Så god fortsättning då..... hoppas att er har varit bättre än min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0