Ambivalensens mörka töcken!

Ja, jag har riktigt svårt att samla mina tankar för tillfället, på fler områden än ett!
 
I morse vaknade jag med migrän, och är nu lite tveksam till huruvida mitt beslut att skippa magnesiumtabletterna är så klokt. Problemet med att äta dem är att jag inte får lika tydliga tecken på de anfall som är värst, vilket innebär att jag inte kan medicinera mig i tid och blir riktigt riktigt dålig. Magnesiumet hjälper ju överlag.... men jag slipper uppenbarligen inte de kraftiga anfallen och då är det ju ingen idé att fortsätta ta dem..... eller??

Bajskorv!!

Nåväl... mitt andra huvudbry handlar om huset i norr.... ska vi flytta eller inte!?! Ni skulle bara veta hur det snurrar uppe i mitt huvud!! Det positiva med funderingarna är ju att man reder ut många saker i livet.... och får perspektiv på vad som är riktigt jäkla viktigt för en..... eller vad som kanske ter sig vara oviktigt i det stora hela. Att se sanningen i vitögat, om att man prioriterar helt fel saker i livet, är riktigt traumatisk faktiskt. Att sedan välja vilken väg man ska ta, är skrämmande minst sagt.... och att sedan se vad som är det bästa för mig personligen, är i pincip omöjligt.....

......och allt detta gör mig galen!

Kommentarer
Postat av: Kadri

KIKAR IN O ÖNSKAR TREVLIG HELG.

2009-07-31 @ 23:23:34
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0