Morden i Midsomer

Är det någon som vet om Morden i Midsomer ska visas i sommar.... det hör ju liksom till semestern. Fast man kan ju tycka att folket där borde vara antingen mördade eller sitta inne vid det här laget. Det hade ju dock varit bra om de kunde sända det lite tidigare på kvällen.... iallafall tills min semester börjar.... för varje gång de har visat det har jag lyckats somna precis innan man fått reda på vem mördaren var, och det känns lite meningslöst att kolla då.

För övrigt har jag ju en ganska livlig fantasi.... jag är förmodligen den mesigaste människan på jorden.... så jag vågar ju inte titta på serien själv.... för då drömmer jag mardrömmar hela natten.... vilket risken för, i och för sig, inte garanterat försvinner trots sällskap.... men det är ju trevligare att ha någon som kan säga till när man kan lägga ifrån sig kudden utan att behöva svimma av skräck :-) Alternativt att man har någon som kan berätta vad som hände efter man somnade av!

Jag kanske ska titta på Bolibompa istället....

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag vet inte om du fixar bolibompa... kan vara rätt så läskigt ibland, med drakar och allt ;)

2009-06-18 @ 09:53:38
Postat av: Emma Andersson

Morden i Midsommer börjar på tisdag kväll, klockan nio om jag inte minns fel.



Hoppas allt är bra med dig. Här är bra. Lite tröttare än vanligt, men det är väl som det ska när man har en tre veckor gammal bebis, eller...?



Ha det så gott, och trevlig sommar!

Kramar, Ma

2009-06-21 @ 21:06:53
Postat av: S@tu

Tack Emma :-)



Allt är jättebra med mig!



När man skaffat barn inser man plötsligt att man tidigare inte hade en susning om innebörden av trötthet... men man vänjer sig ;-)



Ha det bäst och krama bebisen från mig!



Kramkram!



2009-06-21 @ 22:22:53
URL: http://mammasatu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0