Traumatiserad!

Det har hänt något fasansfullt....jag har varit totalt nedkopplad från Internet i ett helt dygn....och jag vet inte om jag någonsin kommer att återhämta mig!


Vad ska man göra när man undrar över något...eller behöver kolla sin mail? Prova att Googla med röksignaler och se hur lätt det är liksom! Hela tillvaron bygger på att man har tillgång till Internet minst en gång per dag....annars har man ingen koll alls....på något!!


Jag måste skaffa ett mobilt bredband....för om detta händer igen riskerar jag att hamna på mentalvårdsanstalt!


Ja..... jag är en Internetmissbrukare.... så är det!


Kommentarer
Postat av: Therese

Det låter ju jääääättebilligt att skaffa mobilt för att nätet försvinner typ en dag om året;)

2009-06-22 @ 11:35:04
URL: http://zeldasmatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0