Vi hade rätt!!

Jag och Therese har kollat på filmen Twilight.... och vi konstaterade rätt snabbt att det måste vara en tjej som skrivit böckerna som filmen baseras på.... och visst var det så :-) Förmodligen är vi för gamla och realistiska för att tro på den formen av "du är min själsfrände" romantik.... som endast existerar i filmens och böckernas värld.... för vi blev inte lika imponerade som kidsen runt om i världen har blivit av denna film.... och det beror förmodligen på att vi inte är kids ;-)

I vilket fall så handlar filmen om vampyrer.... och påminner lite om lööövestoryn i Buffy och vampyrerna.... som för övrigt har en mycket bättre manlig skådespelare än Twilight :-) nämligen David Boreanaz som spelade vampyren Angel.... I shit you not... han är tidernas bästa vampyr.... faktiskt! Det är han som är på bilden nedan om ni inte fattade det ;-)



:-)

Kommentarer
Postat av: Therese

Till och med JAG får ju erkänna att det där är en jävligt bra bild på honom. Han är snyggare i solbränna:) Det hade säkert ALLA Twilightsnubbarna varit också;)

2009-06-14 @ 11:06:01
URL: http://zeldasmatte.blogspot.com
Postat av: Sanna

Han får gärna komma o vara vampyr i min sängkammare :)

2009-06-14 @ 15:32:38
Postat av: ellmers

fin blogg ! :)

www.ellmers.blogg.se

2009-06-14 @ 20:56:20
URL: http://ellmers.blogg.se/
Postat av: Lynette

Hey, jag som inte gillar vampyrer...nu ändrade jag mig visst av nån oförklarlig anledning:)

2009-06-26 @ 00:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0