Afterskiiiiiiii!!!

Är nyligen hemkommen från en allt annat än tråkig afterskii :-) Det var bra ös på både bandet och folket.... och vid bordet bredvid satt ett gäng överförfriskade herrar.... så rätt vad det var fick jag en öl uthälld över mig.... men men, shit happens!!! Det var bara att le glatt och knata iväg till baren för att hämta papper och sedan torka det som torka gick. Det var, som tur var, bara det gänget som var lite för glada.... resten av folket var faktiskt väldigt städade :-)

Nåväl.... bandet som heter Duo Jag rev loss allt från Metallicas Enter Sandman till Kriss Kross Jump Jump.... och de gjorde det sjukt bra dessutom. Vi fick dock vänta en ganska lång stund innan de började spela.... och blunda nu mamma för detta vill du inte läsa..... så sonen, som jag hade tagit med i tron om att det skulle vara en lika städad föreställning som igår, fick tålmodigt sitta med oss och vänta... och vänta!

För att nu se detta ur ett perspektiv som är lite bättre än vad de sociala myndigheterna skulle se situationen ur, så tyckte sonen att vissa betedde sig som idioter.... vilket innebär att det blir lättare för honom att förstå nackdelarna med att dricka alkohol i framtiden :-) Han är avskräckt.... för tillfället iallafall!


Duo Jag.... In action!



Nedan ser ni ett avskräckande exempel....
som vakten med handbojor plockade ner från scenen :-)
För övrigt tillhörde grabben det överförfriskade sällskapet vid bordet bredvid oss.... 
och roligt verkade han tycka att han hade! Klockan var vid tillfället 17.00....
så han sover nog sött nu ;-)



Japp japp... det var allt för idag!!!

Kommentarer
Postat av: ullisar

men oj! finns dom grabbarna fortfarande! dom är la från Varberg tror jag. iaf har dom spelat här sen början på åttiotalet. typ. men bra, det är dom! rutinerade coversrävar helt enkelt :)

2009-03-10 @ 21:26:35
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0