Dagens bästa

Lillan är verkligen jätteduktig.... och har idag åkt i den större backen :-)



Jag är faktiskt i fjällen.... och det är riktigt trevligt....
trots att man känner sig som en Michelingubbe större delen av tiden!



Jag tror att detta är Rödkullen....
som efter en freudiansk feltänkning har fått ett annat men snarlikt namn:-)



Tänk om man ägde en sån här "fjällstuga"....eller två!



Jaaa.... nu kan jag inte komma på något mer att skriva....
ett fjäll är ett fjäll.... mer än så är det inte ;-)



Man ska inte le när man har sådana här solglasögon....
då ser man ut som en retard ;-)



Peace Out Suckers!

Kommentarer
Postat av: Bagarn

Skönt att höra att jag inte är den enda som INTE åker skidor ;)

2009-03-03 @ 20:47:52
Postat av: Kotteby

det här är en sann historia:



Jag och barnen gick förbi Heden idag efter dagis, på väg hem. Och då såg vi en liten kulle med snö på fotbollsplan, brevid den nya ishockeyrinken. Visst, den var lite grusig och avgasig. Men det var snö. Kanske 2x5 meter. Med en hiskelig höjd på 3 meter kanske.



Det du.

Det du....

Who need Åre, liksom.

2009-03-05 @ 00:22:52
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0