En vecka kvar...

...och sen flyttar vi!

Från och med nästa vecka är jag officiellt arbetslös... eller arbetssökande... eller mellan två jobb... och det känns helt sjukt. Imorgon kväll ska jag på julbord med mina kära kollegor och hoppas på en trevlig kväll... och hur trevlig kvällen blir beror på hur trevligt maken tänker ha på sitt julbord ikväll... om han har för trevligt så ska jag också se till att ha det imorgon... bara för att hämnas liksom ;-)

Det känns som att livet går i expressfart just nu, och jag har ingen koll alls!! Det står kartonger överallt i huset, och det ser ut som att en bomb har briserat här... och min tvättstuga ska vi inte ens prata om... jag förstår verkligen inte varifrån alla skitiga kläder kommer... kan det vara så att grannen har smugit in sin tvätt här!?!

På fredag ska jag hälsa på mina gamla kollegor på Synsam... och vinka farväl... snyft! Sen på kvällen är det pubkväll på bygden, och bandet som min väninna spelar i står för underhållningen. Det ska bli intressant att se om hon kommer att prata med mig eftersom hon fortfarande är sur för att jag ska flytta... och vem kan klandra henne... jag skulle också sakna mig om jag hade flyttat ifrån mig själv... eh... eller ja, ni fattar vad jag menar... jag är så himla trevligt sällskap helt enkelt!

Lördag, söndag, måndag och tisdag ska det packas upphöjt i tio... och om ni undrar varför jag skriver det här, så beror det på att jag förmodligen kommer att få ett hysteriskt nervsammanbrott när som helst... och då har jag ju iallafall skrivit ner mitt schema i stora drag... så jag minns vad som ska göras!

Jag har även skaffat en ajfån så jag ska kunna styra hela mitt liv från den... en helt fantastisk telefon för övrigt... den har allt... och är nu min livlina!! Jag är dock lite besviken över att den inte kan packa åt mig... men, men... det löser sig sa han som sket i vasken!

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Hejdå!

Vi ses i Nangijala.

2009-11-26 @ 10:19:25
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Kotteby

Oj, nu kändes det som att jag vinkade ditt liv farväl. Och det var ju inte tanken. Utan mer ett annorlunda sätt att säga hejdå till er flytt. Nu när jag läser ovanstående kommentar, verkar den sjukt bisarr.

2009-11-26 @ 10:20:55
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Maja

Ja du kotte den lät lite weird:)

Spännande med flytten i alla fall. Tufft tycker jag. Ska bli kul att höra mer om det. Hur känns det för barnen? Har ni dem på er sida eller surar dom:)

2009-11-26 @ 21:35:28
URL: http://hosmaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0