Grymtningar från svinstian

Nu är jag trött på att vara sjuk... jag vaccinerade mig ju mot griseriet!!! Men näää... det tar ju 2-3 veckor för vaccinet att verka... och ja... nu har jag influensa... fast jag vet inte vilken sort.... men jag anar en tendens till klövar... och knorr... grymt roligt... eller inte!

Jaja... jag har fått Cocillana-Etyfin från min doktor eftersom hostan får mina lungor att komma ut och vända... så jag hoppas på ett mirakulöst snabbt tillfrisknande (in my dreams... typ). Farbror doktorn trodde för övrigt inte att Tamiflu skulle hjälpa mig... för den ska sättas in snarast efter att man insjuknar... så nu är det bara att lindra symptomen som gäller... så Cocillana it is... och får jag svårt att andas måste jag åka raka vägen till akuten.

För övrigt har jag inte tid med detta... för flyttlasset upp till Östersund går den 2 dec... så jag måste packa!! Dessutom är detta min sista vecka på jobbet... och det hade ju faktiskt varit trevligt om jag kunde få vara där den lilla tiden jag har kvar...

Livet är grymt...


Kommentarer
Postat av: Ylwa Strömgren

Fy krya på dig. Läkarna säger så olika. Alvyn fick Tamiflu mitt i allt men kanske för han är ett barn. drick mkt varmt och käka vitlök. kan ju inte hjälpa er packa där nere men säg till om ni behöver hjälp att lasta in allt när ni kommer upp.

2009-11-17 @ 10:13:54
Postat av: Petra B

Tycker verkligen jättesynd om dig!

Varför ska man bli sjuk när man har som mest att göra??

2009-11-18 @ 11:04:49
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0