Kottepotten

Jag har ju nämnt förut att jag har en vän som heter Kotteby.... ja i efternamn då.... annars heter han Kristian.... och han tänker precis som mig... eller jag tänker som honom... lite lagom stört liksom.... vad det nu har med saken att göra.... men iallafall så är han jävligt rolig.... och har därför börjat som ståuppkomiker (det är ett riktigt korkat ord för övrigt) och hans första lite större gig var i onsdags här i Göteborg.... och igår.... och jag kunde inte komma iväg på någon av dem.... och det sög!

Kottepotten var iallafall snäll och lade upp ett YouTube-klipp från gårdagens föreställning... och jag fick mig ett gott skratt imorse när jag kollade på detta. Så varsågod kära läsare (varav säkert hälften, om inte alla, redan har sett klippet :-) här får ni Kotten...


Kommentarer
Postat av: ullisar

jag hade inte sett, så tack!

2009-11-22 @ 12:17:25
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0