Nä... så blev det inte!

Det blev inget hälsa på mina gamla arbetskamrater idag, och inte heller någon pubkväll ikväll! Hela natten har gått åt till att ha migränanfall... inte helt oväntat med tanke på flytt och annat... men, men... jag är ju van vid att nittionio procent av mina planerade roligheter blir pannkaka... och jag kan inte göra något åt det så det är bara att bita ihop!

Julbordet igår var för övrigt helt okej, och jag blev hämtad vid tiotiden av maken, så det blev ingen långdragen tillställning. Sonen fick vara barnvakt åt sin sovande lillasyster, och det är så skönt att han är såpass stor att det funkar... och den dagen han får körkort kommer det ju bli han som får vara chaufför ;-) Fem år kvar bara!

Nu måste jag packa... wohoo... skitkul... eller inte... nää!

Kommentarer
Postat av: ullisar

inte skitkul att packa, men skitkul att flytta! och spännande? och lite läskigt kanske?



tjo!

2009-12-01 @ 00:17:25
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0