Öööhhh... varéjag??

Seriöst... jag har ingen koll på läget just nu! Större delen av dygnet går åt till att sova... och skillnaden mellan dröm och verklighet är ibland hårfin... och andra gånger är mina drömmar heeelt psycho. Imorse... vid fyra tror jag det var... vaknade jag av att min hals hade förökat sig och var ungefär tio gånger större än vanligt, och gjorde jävligt ont... och det var tyvärr verklighet... så det är väldigt synd om mig nu... så ni vet!!

För övrigt vaknade jag precis (med en fullkomligt nerdregglad kudde) och insåg att jag har sovit mig igenom hela kvällen... inte min ljusaste stund i livet kan jag meddela. Nu sitter jag och glor på allt jag har skrivit och tycker att alla ord ser konstiga ut... hohoooo... jag tror vaccinet har gjort mig efterbliven... eller så är det cocillana (binkebane ole dole doff) som spelar mig ett spratt...

Nöff nöff från de morfinhöljda dimmornas stia... typ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0