VaniljColamissbrukare

Jag har fått ännu en last... vaniljCola... det är så gott så jag skulle kunna leva på det. Problemet är att jag bara vet ett enda ställe som säljer denna delikatess... och nu när vi ska flytta har jag börjat fundera på om det finns någonstans i Östersund där man kan köpa vaniljcola!?!? För annars måste jag skaffa en langare... eller börja experimentera själv.

Sen hade jag ju egentligen velat ha vaniljcola light... så inte mina tänder ramlar ut innan jag har fyllt trettiofem... och jajajaja.... jag veeet att det inte är nyttigt med aspartam... men skitsamma... jag vill ha vaniljcola!!!

Fan... detta kan ju bli en fantastisk affärsidé... vaniljcolaimportör/langare!! Jag ska nog lyckas dra med mig fler människor i vaniljcolamissbruksträsket!



Aaahhh.... så gott så gott....


Kommentarer
Postat av: Therese

Hm... jag tyckte om det ibland, men jag fastnade aldrig som vissa andra på den tiden. Tur var väl det med tanke på att den verkar utrotningshotad;) Jag hade faktiskt glömt bort dess existens helt och hållet när du berättade om det här om sistens. Men är glad att DU gillar det i allafall:) Och socker vs aspartam= same shit... det är bara ditt samvete de försöker döva med light-skit. Du är ju the real stuff- du ska bara ägna dig åt riktiga grejer- det ä rdu värd:) puss

2009-11-10 @ 21:28:24
URL: http://cazadora.blogg.se/
Postat av: Petra B

Cola med vanilj? Är det verkligen gott??!

Vart köper jag en sådan då - så jag kan avgöra själv?

2009-11-10 @ 22:34:40
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: Therese

SV: Om jag stod på Ramberget...skulle jag inte kunna se båda broarna från samma håll:)

2009-11-10 @ 22:56:59
URL: http://cazadora.blogg.se/
Postat av: Ylwa Strömgren

men du, köp med dig, Andreas älskar vaniljcola och sörjde när coca cola slutade tillverka detta!

2009-11-11 @ 19:29:33
Postat av: Ylwa Strömgren

2009-11-11 @ 19:30:16
Postat av: Carro

Tjaba.... ledsen at behöva säga detta men jag har ALDRIG sett Cola vanilj här uppe. Så det blir nog till att fixa en smugglare eller ta med dig ett pall med cola när ni movar uppöver =)

2009-11-11 @ 20:17:19
URL: http://tvabrunetterochenblondin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fy vad äckligt Satu!! Jag som mobbar min M som delar din last, åker ner till ica maxi enbart för att handla den och sita och njuta. Obegripligt!



Puss på dig ändå..

2009-11-13 @ 10:30:02
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0