Inatt...

...vaknade jag av att sängen skakade.... som om att det var jordskalv! Det var inte kraftigt... men tillräckligt för att jag skulle känna av det! Skitskumt! Det kändes hur verkligt som helst... och jag tänkte att det förmodligen var just ett jordskalv och att det nog skulle ge med sig... för det är ju inte direkt Kaliforninen man bor i!

Jag kom på det alldeles nyss... och har kollat på nätet om det fanns några uppgifter på lokala små skalv.... och blev riktigt förvånad över hur många skalv som faktiskt inträffar i Sverige. Här finns lite mer utförlig info!


Kommentarer
Postat av: maja

Vad läskigt! Jag har också varit med om det en gång. Trodde knappt det var sant.

2009-10-11 @ 22:26:13
URL: http://hosmaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0