Äntligen...

...börjar jag känna mig som en människa igen.... eller ja... allting är ju relativt.... men både jag och sonen börjar tillfriskna :-) För mig innebär det att jag ska tillbaka till jobbet imorgon, vilket känns skönt, eftersom jag faktiskt trivs på mitt jobb så känns det underligt när man inte har varit där på ett tag....

För övrigt ska jag tillbringa eftermiddagen och kvällen imorgon med att städa.... eftersom vi ska få huset värderat på torsdag morgon... klockan nio. Det ska bli intressant att se om det blir någon skillnad sen senaste värderingen... vi har ju ändå gjort väldigt mycket sedan dess.... som badrummet t.ex.

Ooooohhh.... jag har ju glömt berätta att jag har börjat prenumerera på iFORM... en riktigt bra tidning... och igår fick jag mitt första exemplar :-) De har ju även en riktigt bra hemsida (länkad i den understrukna texten) där man kan få lite tips även om man inte är medlem. Fan vad formad jag ska bli!!! ;-)


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag sa upp min iForm-prenumeration för några veckor sedan. Har aldrig hört en så idiotisk säljare...tillslut idiotförklarade han mig i princip för att jag inte ville köpa hans NYA erbjudande till mig... bah! Jaja...håller med om att hemsidan är bra hur som helst:)

2009-09-02 @ 17:12:14
URL: http://cazadora.blogg.se/
Postat av: Therese

En av mina favoritrepliker är "Skit ner dig horgubbe!" :)

2009-09-02 @ 19:33:14
URL: http://cazadora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0