En slags hatkärlek

Ja.... Peter Jihde... han är... hmmm... störd... eller söt... eller jag vet inte.... men jag har inte mycket till övers för honom... egentligen! Fast alltid när Idol drar igång blir jag liksom lite förtjust i honom.... mot min vilja givetvis. Han är som en liten påträngande terrier.... enerverande på ett skönt sätt liksom.

Jag upptäckte precis att han har stora öron... han måste ju höra jättebra.... vad det nu har med saken att göra??

Sen är jag även övertygad om att han och Amanda Jenssen har hånglat upp varandra...

Ja... typ... liksom... eller jag vet inte...

whatever...

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha vilken bra beskrivning. Vi är helt överens... han är enerverande helt enkelt eller ja.... :)

2009-09-20 @ 11:52:41
URL: http://gutta.blogg.se/
Postat av: ME&MY

Hah!!

Han har iaf jag träffat IRL. Han var toastmaster på en kompis bröllop, han är trevlig på riktigt, inte påklistrad och nervös som förr i tv, nu har han väl ändå landat och kommit in i programledarrollen lite?

2009-09-25 @ 20:49:46
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0