Jag skäms!!

Ja... jag citerar min kollega "skämskudden räcker inte till... jag gömmer mig bakom soffan och dööööör" (detta ska sägas på klingande skånska ;-)

Jag tittar på programmet svenska Hollywoodfruar... och förfäras främst över Anna Anka, fru till Paul Anka! Vilken nedlåtande attityd människan har mot alla.... hon verkar vara riktigt, riktigt bitter.... och gnäller om allt!!

Det är uppenbart att pengar eller kändisskap inte gör en lycklig.... det verkar snarare skapa mer missnöje...

Nu vet ju jag också att saker och ting kan vinklas hur som helst i "reality-serier", så man ska inte döma fruarna för hårt... men om detta är sanningen så skäms jag ordentligt å deras vägnar!! Pinsamt!!



I övrigt kan jag sammanfatta dessa fruar med frasen
"Mutton dressed as lamb"


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag såg inte detta. Har bara tagit del av det hela via bloggvärlden. Märklig människa.



Annars verkar allt vara bra här hos dig!

2009-09-17 @ 19:01:28
URL: http://gutta.blogg.se/
Postat av: ME&MY

Delar din åsikt, se vad jag bloggat. Kram

2009-09-25 @ 20:51:57
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0