Jävla pack!!

Fan vad jag är förbannad! Inatt verkar det som om att grannen svängde ihop en spontanfest.... där det verkar ha huserats ett och annat rötägg! Det har slagits sönder flera rutor i området, och ett gäng högljudda personer sjungandes på nationalsången har verkat passera på just dessa platser. Dessutom hörde jag när de gick utanför vårat hus inatt, och efter det var det full fest hos grannen.... så ett plus ett liksom!!

Efter (under, innan???) detta har "någon" krossat en ruta hos en annan granne, och sågat ner dennes flaggstång.... till saken hör att just denna granne har opponerat sig mot en utbyggnad som är tänkt att utföras av grannen med festen... mao. det finns motiv!

Vi har dock inte blivit drabbade själva.... men det kan ju vara en ren tillfällighet. Iallafall är jag jävligt förbannad... det är så jävla onödigt... och nu kan ju festgrannen garanterat fetglömma några förhandlingar med någon av grannarna i området.... om nu ett plus ett är två!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad faan... jävla pack... idioter...

2009-09-06 @ 13:30:00
URL: http://cazadora.blogg.se/
Postat av: ullisar

men va?! hur gamla är dom här mänskorna? är det tonårskidsen i familjen eller?! jag blir galen på sånt här. erkänner mig som kärring och hade förmodligen inte hållit käft om jag sett nåt ofog... usch.

2009-09-07 @ 00:34:18
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0