Packad!

Det är helt sjukt!!! I helgen rensade jag ur min garderob på kläder.... och jag fick ihop fyra sopsäckar! Det finns, trots detta tilltag, fortfarande kläder kvar... vilket är sinnesrubbat! Jag lider uppenbarligen av flertalet diagnoser, varav shoppaholic och jaghamstrarenmassakläderjagaldrigkommeranvändaholic bara är toppen av ett isberg... eller klädberg i detta fall!

Jag har varit grymt duktig på att slänga förut... men trillat tillbaka i gamla mönster. Istället för att inse faktum att jag faktiskt aldrig mer kommer att använda jeans som är för små, så har jag tänkt den klassiska tanken "när jag blir smal"!!! Aaaaaa, eller huuur! Den dagen jag blir smal vill jag köpa nya jeans.... inte hasa omkring i mina gamla omoderna paltor... who äm aj kidding liksom!! Kläderna ligger ju bara där och hånar mig.... typ "hahaaa din jävla fetknopp... du kommer aldrig att komma i oss igen"!!  


Men skrattar bäst som skrattar sist suckers! Nu blir ni brännbart avfall!!



Nu ska jag bara bli smal också så är hämnden komplett!


Kommentarer
Postat av: Therese

Det är befriande att göra sig av med gammalt skräp- heja!:)



Jag hade för övrigt inte med mobilen idag till sjön- jag har ju ingen sladd ändå så jag kan ju inte lägga över några foton:(

2009-09-30 @ 21:52:37
URL: http://cazadora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0