Björne

Fatta att jag har sett en livs levande björn.... ute i det fria.... och han var sååå fin! Jag vet iofs inte om jag hade tyckt att han var lika fin om jag hade stött på honom när jag var ute på promenad, näää.... då hade jag nog bajsat i brallan.... men nu satt vi ju i bilen när han sprang över vägen så det kändes tryggt. Givetvis försökte jag hala upp ajfånen och ta en bild, eller filma, men då vart han redan långt inne i skogen igen... så några bildbevis har jag tyvärr inte! 

För att de stackarna, som inte sett en björn i verkligheten, inte ska bli ledsna så lägger jag in en bild på en björn här nedan.... så ni vet hur de ser ut om ni skulle råka springa på en ;-)



Fast den vi såg var lite mindre... och det var förmodligen fjolårets unge...


Kommentarer
Postat av: Ylwa Strömgren

oj jäklar, inte nära byn eller? vi hade nog av dem förra året!

2010-04-17 @ 09:59:59
Postat av: Bengt

Nja, det var några hundra meter innan järnvägsbron när man åker från byn mot Häggenås.

2010-04-19 @ 10:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0