Emotionellt utmattad

I korta drag kan jag bara säga att jag är helt slutkörd! Sedan påsken har livet varit en bergochdalbana... mest på grund av att vi har köpt ett nytt hus... som vissa av er redan vet! Det ligger här i byn... några meter bort bara. Det är ett större hus med stall och garage... vilket vi hade tänkt bygga här där vi bor nu... men nu blev det en tvärvändning istället, och om en månad flyttar vi.... IGEN!!!! Den här gången tänker jag limma fast möblerna... för nu får det fan räcka med flytterier!

Jaja... sen är det mycket annat som har snurrat i huvudet på mig... mycket prat med sonen om hur viktigt det är att prioritera rätt i livet... vilket inte alltid är lätt när man är tonåring! I vilket fall så är jag så himla glad att jag har barn som man kan resonera med... och som förstår när man förklarar för dem att alla beslut jag tar är för deras eget bästa. Jag har verkligen världens finaste barn... och det finns inget som jag inte skulle göra för dem! Faktiskt!

Nåväl... vad vore livet utan svårigheter?? Förmodligen riktigt lätt att leva... och så kan man ju inte ha det!!


Kommentarer
Postat av: Caroline

STORT grattis till husköpet, tror ni kommer få till huset hur fint som helst... en av dom finaste husen på munken!

2010-04-14 @ 08:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0