Inget att säga


Slash feat. M Shadows - Nothing to say

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Mums! Skulle inte ha något emot att se Slash och Chris Cornell på samma scen...

2010-04-11 @ 19:59:13
Postat av: S@tu

Inte jag heller :-) Chris Cornell har för övrigt en röst som inte är av denna värld... aj löv it!

2010-04-11 @ 21:23:59
URL: http://mammasatu.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja, jag var ju egentligen gift med Chris, har varit i många år men jag tog ut skillsmässa efter sista soloplattan... men jag börjar komma på talefot med honom igen, men ett sånt svek som senaste solot tar lite tid att komma över...Han är grym live, har sett honom både med soundgarden, solo och med audioslave!

2010-04-12 @ 12:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0