Rastlös

Jag vaknar vid två varje natt.... och känner mig jättepigg.... och vansinnigt rastlös.... helt sinnessjukt! Inatt tänkte jag tillslut att jag skulle sätta mig på min motionscykel och cykla mig trött... men det kändes lite överdrivet... så jag slumrade till en stund och vaknade, och fortsatte så tills väckarklockan ringde imorse... skitkul... eller inte!! Det konstiga är att jag inte har varit trött under dagen idag... utan fortsätter att vara rastlös. Suck! Fast ska man se det på ett positivt sätt så slipper jag ju drömma alla konstiga drömmar när jag inte kan sova.... och det är ju alltid något :-)

Iallafall så tänker jag träna mig trött under minst en timme varje dag... så kroppen inte orkar vara rastlös! Därför har jag beställt en fitbräda (eller en balanceboard som den egentligen heter) till vårt Nintendo Wii... och Wii Fit Plus... så jag får lite variation till motionscykeln. Promenaderna har jag fått lugna ner mig med eftersom jag får ont i ljumsken och foten... så jävla irriterande när man äntligen hade kommit igång liksom! Men skam den som ger sig... om jag så måste kräla mig fram längs med golvet så ska jag få tränat varje dag!



Kommentarer
Postat av: Carro

Faan va knepigt.. Har precis samma problem jag med, alltså rastlös till 1000. Kanske är nåt som går på byn ;)

2010-02-09 @ 09:44:16
URL: http://tvabrunetterochenblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0