Dansbandskväll...

...var vi på i fredags... och det var grymt mycket folk där... och jag hade en riktig toppenkväll... finns ju inget bättre än när folk har supit mig snygg liksom... synd bara att det inte är så alltid... fast då kanske man hade blivit högfärdig ;-)

Jaja... jag slapp dansa jenka med med någon full gubbe iallafall... för det fanns en bar där man kunde hänga... och ett alternativt band som spelade... dock inte samtidigt... för det hade ju blivit konstigt... men iallafall... jag behövde aldrig plocka fram mina dåliga ursäkter... som jag ändå nog inte skulle kommit ihåg när det väl gällde... de plockar ju en när man minst anar det liksom!

Jag tror att det är dags att lära sig dansa på riktigt... fast då får det vara med en riktigt duktig karl... duktig på att dansa menar jag då... och snygg ska han vara också... någon som ställer upp??  ;-)

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Dansbandskväll live?

Va, bor ni på landet eller?



=)

2010-01-12 @ 14:43:09
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: ullisar

hade jag varit karl och snygg hade jag genast kommit till undsättning. lovar!

2010-01-14 @ 00:26:17
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0