Inskolning, promenader och bröllop!

Idag var jag och skolade in lillan på dagis... första dagen... och det gick jättebra :-) Personalen var jättegullig och barnen verkade snälla... så nu kan jag andas ut! Lillan var nöjd, och ville stannat kvar en stund till... vilket är högsta betyg enligt mig. Innan vi åkte hem stannade vi och handlade lite i affären... och firade en lyckad inskolningsdag med en klubba!

För övrigt så var det skönt att komma iväg och träffa lite folk, så man inte blir helt försoffad... vilket i och för sig inte kommer hända nu när vi har hund... för helvete vad vi promenerar... både med och utan hund. Det är ett outtalat nyårslöfte nämligen... att promenera mera.

Jooo... jag har ju glömt berätta att lillan ska vara brudnäbb på Thereses och Mattias bröllop till sommaren :-) Det är något riktigt roligt att se fram emot... speciellt för lillan som kommer att få vara i händelsernas centrum klädd i en vacker klänning!

Kommentarer
Postat av: Maja

Promenera ja...om det inte vore så satans kallt! Men jag ska väl inte gnälla antar jag...Ni har kanske liite kallare än 10- elr=)

2010-01-13 @ 11:35:51
URL: http://hosmaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0