Min lilla näbbis

Lillan ska ju vara brudnäbb på Therese och Mattias bröllop till sommaren... och för tillfället är klänningen som hon ska ha på sig i planeringsskedet. En tjej här i byn har åtagit sig uppgiften att sy upp klänningen... så imorgon ska vi sätta oss och kolla på mönster och fika. 

För övrigt är det alltid lika roligt att kolla på klänningar.... både till mig och lillan.... fast det är mycket lättare att hitta något fint till henne som varken har stora tuttar eller stor röv! En annan får väl köpa ett tält på Stadium och pynta det med lite krimskrams... så har jag min utstyrsel klar!

Fast jag kanske också ska se till att få en klänning uppsydd... det är ju faktiskt roligt att ha en riktigt fin festklänning som är helt anpassad efter ens kropp... och så får man exakt den modellen och färgen som man vill ha... ja... det tål att funderas på iallafall :-)



Den här klänningen är för övrigt jättesöt, finns på barnavdelningen på Åhléns...
har jag för mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0