Pyssel!?!

Alltså det här med att pyssla är fan överreklamerat!! Mitt tålamod är inte gjort för att pyssla med... tro mig! Det finns inte ett endaste glitterfritt ställe i huset... golvet, bordet, katterna, Enzo, mitt ansikte och mina händer.... och jag skulle inte bli förvånad om det kommer att glittra på dasspappret imorgon!!

Här är iallfall resultatet av pysslandet... som jag för övrigt skulle göra tillsammans med lillan! Mmm... eller hur!!! Jag har fått sitta själv, efter att lillan visade mig hur man skulle vika pappret som askarna är tillverkade av... så nu vet jag hur det är att vara på Samhall....

Här är iallafall resultatet av mitt första och sista pyssel..




och såhär ser det ut nu när jag är klar....



men wtf.... hur tänkte de här??




Är detta verkligen saker som barn ska pyssla med??

Jag tar avstånd från pyssel.... det kan inte vara hälsosamt!!


Kommentarer
Postat av: Tina

Pyssel är ju det mest underbara som finns!!!

2010-01-22 @ 12:50:45
Postat av: Therese

Haha... ingen är så svart i humorn som du är kära vän....:) Såg fint ut. Men att räkna med att någon annan ska pyssla (läs BARN) är nog lite överreklamerat... och nu har hon ju fått dig att sluta också så då kanske inte det blir mer tjat?:)



Vi har också glitter i hela huset... räknade kallt med att katterna skulle komma som självlysande pälsbollar eftersom de brukar lägga isg i mitt pyssel... men de verkar ha städat upp på sig. (Med andra ord ligger det nog glittrigt bajs ute i trädgården:)



Saknar er

2010-01-22 @ 13:02:25
URL: http://cazadora.blogg.se/
Postat av: Maja

Pyssel är överreklamerat som f-n! Mina barn är absolut födda av fel mor, jag avskyr å pyssla. Min barn älskar det! Smulan har haft en klipp/klistra/rita/glitterplutter period. Glitterlim över hela hennes skrivbord och ett silvrigt skimmer över hela rummet=)Men HON är nöjd och glad så ok då...

2010-01-22 @ 19:35:18
Postat av: ullisar

äsch. är det inte sånt här man har dagis till? själv plockar jag på sin höjd fram kritor. eller lerburkarna. EN färg i taget...!

2010-01-31 @ 21:39:08
URL: http://ullrika.se
Postat av: Carro

haha, detta inlägg har jag missat totalt. Duttig du e...kan tänka mig att det var glitter överallt..men visst var det väl lite kul iallafall!

2010-02-18 @ 01:12:47
URL: http://zaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0