Snorvalp

Igår var jag med Enzo på valpkursen... och han var helt hopplös!! Han har varit jätteduktig alla andra gånger... men igår hade han damp och skulle bara leka hela tiden... och babbla med de andra valparna. Godisarna var han inte det minsta intresserad av... och struntade fullständigt i vad jag ville att han skulle göra... men men... han har också dåliga dagar... vi får ta nya tag tills nästa gång.

För övrigt börjar han bli stor... och stark... så det blir mer och mer viktigt att han är väluppfostrad...

fina pojken :-)

Kommentarer
Postat av: Maja

Åå där DÄR känner jag igen=) Första kursen var min helt hopplös, andra gick som en dans=). Testat köttbullegodis eller stekt blodpudding i småbitar som godis??? Låter äckligt kanske men Freja uppförde sig exemplariskt när jag gick med blodpuddingpåse i fickan....eller ja nästan i a f.

2010-01-29 @ 08:35:28
Postat av: Kotteby

Vilken anarkist till hund.

=)

Jag gillar Enzo.

2010-01-30 @ 10:13:14
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0